zondag 3 november 2013

Dagje Krea Doe

Gisteren zijn Claudia en ik naar de Krea Doe beurs geweest. We hebben goed onze slag daar kunnen slaan. Lekker weer een aantal bolletjes katoen waarvan de kleuren ineens toch wel heel hard gingen bij kunnen halen. Ook hele leuke lintjes en knoopjes hebben we gevonden. En nog een zakje zwarte kraaltjes zodat we hier weer oogjes van kunnen maken voor sleutelhangers.




En waar we heel blij mee waren was het granulaat. Heel de omgeving af gezocht maar hier in de buurt nergens te verkrijgen. Wel via internet maar dan ben je meteen weer zoveel verzendkosten kwijt.

Mijn moeder ging afgelopen woensdag naar de beurs en die hadden we opdracht gegeven om eens te kijken of het op de beurs te koop was. Ze heeft geloof ik elk kraampje gehad en bij een was het gelukt. Zij hadden nog wel wat op voorraad maar niet op de beurs. Dus via de mail afgesproken dat ze het zaterdag mee zouden nemen zodat wij het mooi konden ophalen. Voorlopig kunnen wij vooruit. Meteen flink ingeslagen, want ja, je weet maar nooit hoeveel we nodig hebben!


Na een heerlijke dag kunnen wij weer lekker aan het haken.

Groetjes Margaret

18 opmerkingen:

  1. Heerlijk! Dit jaar kon ik niet naar de Kreadoe, helaas, snik, snik. Ik hoop volgend jaar weer. Jullie zijn lekker geslaagd. Veel plezier weer met haken. Ik hou jullie blog in de gaten. Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ikke kon ook niet :-(.... maar wat een leuke aankopen zeg

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke dingen gekocht, zeker die granulaat is idd slecht te krijgen of voor veel porto bestellen.
    Ik ben ook niet geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke dingen heb je gekocht zeg!
    Hier ook niet geweest. Jammer genoeg te ver hier vandaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie buit! heel veel creativiteit voor de aankomende periode ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij bent zeker goed geslaagd. Veel plezier met je aankopen. Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Grote kans dat we zo langs elkaar heen zijn gelopen ;-)
    Jullie zijn goed geslaagd, voorlopig kunnen jullie weer mooie creaties maken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jij bent dus ook op zaterdag geweest. Jammer dat we elkaar niet gezien hebben maar ja met zoveel mensen is dat ook niet zo raar.

      Verwijderen
  8. Ik ben vandaag (zondag) geweest. Het was voor mij de eerste keer op de Kreadoe en wat heb ik genoten!! Volgen jaar zeker weer.
    Je bent goed geslaagd zeg, leuk!
    Misschien een rare vraag maar waarvoor gebruik je het granulaat? Om haakwerkjes mee te verzwaren?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helemaal niet raar. Wij hadden er ook nog nooit van gehoord totdat ik de olifant van Heidi Bears ging maken en deze verzwaard moet worden met granulaat. Ze noemen het ook plastic pellets op etsy.

      Verwijderen
  9. beniewd wat er straks hiermee allemaal weer uit jullie haaknaald komt

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Granulaat? Waar gebruik je dat dan voor? Even uitleggen hoor! :)
    Heerlijk lijkt me dat zo'n beurs, maar ja, het is ver weg en dat kost het mij te veel.
    Dan maar af en toe wat bestellen op internet of naar de hobbywinkel, ik heb toch meer dan genoeg spullen...dus dat scheelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ken het ook niet... Kun je ook iets anders gebruiken om de knuffels mee te verzwaren. Vroegen heb ik wel eens een knuffel gemaakt en daar deed je dan erwten of bonen in. Die zijn in ieder geval bij iedere supermarkt te krijgen ;-)

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat kan ook maar dan kun je ze niet meer wassen. En met granulaat kan dat nog wel.

      Verwijderen
  12. Eerst een fijne dag gehad op de KreaDoe en nu lekker nagenieten als je van de spullen mooie dingen maakt.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke aankopen, ik was er ook op zaterdag....wat een drukte hè?

    BeantwoordenVerwijderen