zaterdag 12 oktober 2013

Bescherm engel

Dit patroon had ik bij me toen ik het weekje met de Zonnebloem op stap was. Ik had haar nog maar een klein stukje klaar en er was al een mw die heel graag deze beschermengel wilde hebben. Zij heeft een zus die ernstig ziek is en helemaal weg is van engeltjes. Ik heb die week hard doorgewerkt zodat ik hem snel aan haar kon geven.


Ik vind het zelf ook een hele mooie engel dus er zullen er nog wel meer volgen. Het is wel heel veel werk.
Het patroontje is hier te verkrijgen.

Groetjes Margaret



18 opmerkingen:

  1. Wat een mooie engel en wat een lief gebaar!!
    Groetjes van Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad, heel veel werk aan, maar heeeeeeeeel mooi. Die mevrouw gaat heel blij zijn.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig engeltjes meis! WOW!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi engeltje. Fijn dat je het aan die mevrouw kon geven.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wowww dit heb je gaaf gemaakt zeg....wat fijn dat je deze ook nog eens af hebt gekregen zeg

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat schattig! En da's het leukste wat er is; haken en weten dat je creatie ergens warm onthaald wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig ze ziet er echt als een beschermengeltje uit.
    Gr Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige engel en hopelijk geeft hij wat bescherming.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi en sereen!!!!
    Dank je wel voor je komst op de link your stuff van ikblogjijblogt, kom maandag gerust weer langs om één of meerdere creaties te komen linken ;-)
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi engeltje

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen