vrijdag 12 april 2013

Post

Jullie dachten misschien al, die moet wel heel lang bij die brievenbus liggen want we horen niks meer van haar. Maar nee hoor, gelukkig was de post er al snel. Maar ja, als je dan in die boekjes zit te neuzen dan zwijmel je helemaal weg bij al die leuke dingen. En dan weet je echt niet waar je het eerst aan moet beginnen. En dat was zeker niet als eerste een foto maken maar een lekker bakje koffie zetten en de tijd nemen om alles eens te gaan bekijken. Heerlijk is dat. Ik heb me zelf wel voorgenomen om de laatste knuffel eerst af te maken (en ja het is nu echt de laatste die ik nog maak ) voor Beat Batten en dan pas te beginnen aan,  ik denk, het boekje Holland en Haken. Maar o wat is die verleiding groot.


Voorlopig zullen jullie wel niet veel van mij horen op jullie blog want dan ben ik heel hard aan het haken aan al dit leuks. (besteld bij Jenny van Creamijn

Groetjes Margaret

6 opmerkingen:

  1. Ik snap de verleiding ik heb het boekje van de week ook binnen gekregen wat een leuke dingen staan erin. Suc6 met al je plannen en als het weer meezit kun je zondag lekker buiten gaan zitten. groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke spulletjes allemaal, ik kan me voorstellen dat je hier heel blij van word :)
    Je portemonneetje is heel mooi geworden, wat zijn ze leuk om te maken hè...

    Fijn weekend,
    groetjes Herriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er superleuk uit. Dat boekje van Holland Haken wil ik ook nog wel een keer voor in mijn collectie :P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Errugggggg leuke boekjes, en zeeeerrr verslavend hihi,
    groetjes en haak se

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap van je dat je eerst je knuffel afmaakt (sowieso knap dat je er zovéél gemaakt hebt...). Leuk vooruitzicht, al die nieuwe patroontjes! :-)

    BeantwoordenVerwijderen