donderdag 31 januari 2013

Leuk idee!

Maaike van hobbywerkjes blog vroeg aan mij of ik een keer reclame voor haar blog kon maken. Zij is op zoek naar mensen die een zelfgemaakte knuffel willen schenken aan haar goede doel. Zij zamelt knuffels in om die op kinderafdelingen in ziekenhuizen uit te kunnen delen. Kijk op haar site voor meer informatie hier over. Een mooi en creatief initiatief waar we graag even aandacht aan schenken!

Mocht je nu denken, ik wil eigenlijk wel een knuffel kopen voor de stichting Beat Batten, maar wat moet ik met een knuffel? Dan is dit misschien een goed idee! Koop een knuffel voor de stichting en schenk die aan het goede doel van Maaike. Zo steun je twee doelen in een keer, en worden hier een heleboel kinderen heel blij van!


Groetjes Margaret

2 opmerkingen:

  1. Zoveel goede doelen, geweldig !!!
    Ik hou het in gedachten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt Margreet!
    Misschien is dit dan nog een idee: mocht het zo zijn dat er een knuffeltje gekocht wordt die aan mijn actie geschonken wordt, kan dit misschien meteen naar mij verstuurd worden (indien gewenst).
    Dat scheelt weer verzendkosten ;)
    We houden elkaar op de hoogte ;)
    Hobby Groet,
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen