donderdag 29 november 2012

Sinterklaas

Het was dit jaar niet de bedoeling om iets te maken voor de Sint. Daarom was ik ook al vroeg aan de Kerst begonnen. Hier heb ik zoveel bestellingen voor gekregen dat ik het eigenlijk toch wel leuk vind dat ik een bestelling tussen door kreeg voor de sint sleutelhangers. Ook kreeg ik in die dezelfde periode weer een bestelling voor die leuke zustertjes. Deze sleutelhangers komen uit het boekje van Annemarie Arts," sleutelhangers maken". Als je er eenmaal mee bezig bent zijn ze wel heel leuk om te maken. Maar niet meer zoveel als vorig jaar, dat was een beetje te veel van het goede.





Groetjes Margaret

9 opmerkingen:

  1. Echt mooie haakwerkjes rond Sinterklaas, want rond
    de drukte van Kerst verdwijnt de brave man wel
    eens op de achtergrond! Liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt heel leuk en mooi gemaakt ook !
    Altijd leuk om iets aan sinterklaas te doen, dit is ook leuk voor in een schoen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Margaret,
    ik volg al een tijdje je blog en vind het steeds verbluffend wat je allemaal maakt. Doe zo verder. Groetjes, Sybille.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij bent ook lekker bezig. Ze zijn leuk allemaal. Ik moet ook nog 2 paardjes maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze blijven leuk, ik kan me wel voorstellen dat als je er grote aantallen van moet maken je het wel gehad hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke hangers! Ik heb er vorig jaar ook een stel gemaakt, dit jaar nog niet. Ik probeer er nog eentje af te krijgen als sinterklaaskadootje.

    BeantwoordenVerwijderen